tisdag 28 januari 2014

Eat clean train dirty...

Hejsan gott folk!

Sitter och kollar lite Twitter och instagram och ser att många brittiska förare lägger upp massa bilder på när dom tränar och grejer vilket är helt okej och på mat också såklart!
Med texterna eat clean train dirty men sen fortsätter man kolla lite och ser diverse pulver och piller burkar på deras bilder och hur jävla rent är det egentligen?
Vet att detta kommer ifrån en PT som hjälpt många förare men även det riksmongot lägger ju upp massa bilder på massa piller och skit.
Och använder eat clean train dirty som slogans på diverse T-shirts och grejer.
Jag blir bara så förundrad över hur man kan köra det stuket för det är väl absolut inte att äta rent när skiten kommer ifrån något laboratorium  någonstans..

Och dessa jävla mat bilder överallt som verkar varit en fluga nu i säkert flera år! Jag själv kan erkänna att jag själv tagit kort på mat och lagt upp vilket jag ångrar som fan! 
Men vafan det är det ända skiten man ser nu för tiden! Ja vad duktigt att du har lagat mat det gör väl som flesta människorna varje dag?

Och undrar vad nästa hype kommer att bli efter denna fitness och diet hype! Hoppas det blir något roligt som att gamla klassiker kommer tillbaka som pogs, yoyo eller något liknande! Nej nu ska jag dricka klart min saft ur mitt crazy-straw (sugrör som snurrar och loopar och grejer helt galet) och kolla på nästa avsnitt Pokemon! 

Och sen ska jag suga på nästa idé måste ha något att göra/skriva om här på bloggen. 
Körde ju #LTT3 Luddy's thursday top 3 på Twitter ett tag kanske kan funka.. Eller så kanske jag ska skriva om okända sporter.. Luddy's unkown sports monday

Nej men åt det lite seriösare hållet ska jag ge svemo en känga snart för dom är fan helt jävla dumma i huvudet när det gäller regler och snackar bara en jävla massa skit och vet att ni gillar när jag verkligen visar att jag är från gnällbältet och gnäller lite! Så stay tuned

Tjarå
Luddz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar