lördag 18 januari 2014

Snart 1000!


Hejsan got folk!

Snart uppe i tusen besökare och det tycker jag att ni ska hjälpa mig få! 
Så sprid ordet!

Sitter och tar det lugnt på min vilo dag! Och den behövs känner mig slut i kroppen var ett tungt och jobbigt brännande ben pass igår! 
Som följdes upp med lite 

Satan så kul det var att åka lite skridskor! Åkte en gång förra året men det är som att cykla önskar bara att man fick köra med puck och klubba.
Och det går ju lite segt för Örebro i SHL så behöver ni förstärkning så är det bara att ringa!

Benen och rumpan är ju dock ganska färdiga men känner att jag börjar få upp ett bra tempo i kroppen igen efter jul och ny år!
Och så har jag min trogna tränings partner George som är med varje pass!

Imorgon bär det av till the track för att hjälpa till och jobba lite mer med vad som nu behövs! 
Och sen ska jag och Georgie Boy iväg till gymmet sen ska vi iväg och kolla ishockey och se ifall det är något att ha här i brittiska ligan... 
Ska bli kul och se faktiskt har sett det på tv en gång innan men ska bli najs och se det live här med!

Men tills dess ha det bäst!
Ludde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar