onsdag 15 januari 2014

Jag börjar bli en Britt!?!

Hejsan gott folk!

Sitter just nu i receptionen på gymmet och dricker en kopp Te och då slog det mig för varje sekund som går blir jag mer och mer brittisk!
T ex har jag dom två senaste dagarna druckit mer te än kaffe! 
Jag börjar tycka om vinäger smak. 
Idag till frukost käkade jag en toast.. Vitt bröd som britterna älskar samma som långfranska typ. 
Jag säger sås till ketchup T ex: kan du skicka ketchupen säger man ju men jag har börjat fråga efter red sauce..
Vet inte heller vart detta kommer sluta som tur är finns Ikea så jag kan käka köttbullar och Kalles kaviar på knäckebröd.
Har även massa lös snus kvar så det känns betryggande. 
Får fan gå iväg till någon tatuerare och gadda in något svenskt troligt vis tre kronor för detta håller inte.. FAN..
Du gamla du fria du fjäll höga nord
du tysta du glädjerika sköna..
Nej nu ska jag ut och leta älg!
Tills dess ha det bäst
Linkovich

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar