måndag 13 januari 2014

Bio, bio, bio

Hejsan gott folk!

Har upptäckt att jag gillar bio och film väldigt mycket även tv serier! Har precis vart och sett deliviery man med Vince Vaughn och han är en av mina favorit komiker tillsammans med Owen Wilson är dom helt oslagbara. 
Var även och såg Anchorman 2 vilket också var en grym komiker. 
Gillar dock ettan så förväntade mig samma sorts humor vilket jag gillar starkt och självklart är jag ett stort fan av Will Ferrel.

Imorgon så ska jag beta av lite fler punkter på min att göra lista och känns bra hittills måste bara få lite företag jag maila skicka tbx så jag kan få lite grejer till slut.

Men men vi hörs och syns imorgon nu ska jag packa en väska och sedan blir det bingen! Mot nya äventyr.
Tills dess ha det bäst
Luddish

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar