lördag 11 januari 2014

Egna nr i SGP och SEC

Hejsan gott folk!

Hörde för några dagar sedan att förarna i GP serien kommer ha egna nr vilket några förare redan kör med som Hancock 45, Zagar 55 och Woffinden 108.
Jag själv hade redan tänkt i dom banorna och att göra någonting med nr 77 eftersom 77 upp och ner blir LL men nu får jag ju vänta och se så att inte det numret blir taget.
Har ju nr 32 annars efter min gamle pojk idol Artus Irbe (väggen i San José Sharks).

Jag vet dock att förarna i SGP inte får ta något nr mellan 1-22 eftersom det är gp ranking.
Vilket jag kan tycka är konstigt. Förstår att man låser nr 1 eftersom det är Tai's nr 2014.
Jag tycker dock det är en väldigt bra ide och inte en sekund sent. tycker t om att dom kan skippa hjälm huvor eller iaf tillåta sponsorer på dom eftersom det är en väldigt bra plats för det.
Och det här med nummer ger förarna ett bra sätt att använda någonting som förhoppningsvis stannar kvar så att dom kan sälja kepsar och tröjor och andra saker åt fans som inte blir gamla efter en säsong.

I övrigt så ser livet bra här ut här i Newcastle och det ger mig ett optimalt liv för min speedway satsning då jag kan fokusera på viktiga saker med mig själv både mental och fysisk träning.
Och självklart hoppas jag det bär frukt när säsongen kommer vilket jag tror det kommer göra eftersom förra säsongen så växte verkligen något inom mig.
Har verkligen bra uppbackning här i England och hoppas jag kan hitta något liknande i Sverige.

Men nu ska jag käka lite! blir spaghetti och köttfärssås alá UK sen blir det pass nr 2 för dagen med ett litet löp pass på band.
Måste även tacka min kära mor för puls klockan jag fick av hennes goda vän tomten.

tack och hej leverpastej
Luddovich

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar