tisdag 14 januari 2014

Sanningen måste fram!

Hejsan gott folk!

Det är nu dags för mig att berätta en oerhört jobbig grej. 
Men jag känner att det är något som måste komma ut i allmänheten för det är extremt roligt! 
Just nu ser jag ut som en kräfta efter att jag gjort solarium debut eller comeback skulle man kunna säga har inte legat på en sån där djävulsbedd på säkert 5-6 år och då gjorde jag det bara ett par gånger för man vill ju inte förlora macho stämpeln! 
Men tänkte att jag skulle prova här i England och tänkte att det är ju smart att börja långsamt så körde på level 2 i hetta för tänkte kör man level 1 då händer väl inget. 
Det går bara upp till level 3 men det var hon på studion som föreslog det. 
Sen tog jag 9 minuter 5 var lägst och vet inte hur mycket det längsta var men garanterat mer dubbelt så mycket.
Allt gick galant och skönt var det med det var bra aircon och även så sprutade det vatten ibland vilket var svalkande.
Hur som haver så kände jag ingenting förrän  efter bion och när jag skulle sova var det omöjligt att somna för vilken smärta. 
Har aldrig känt sånt obehag i hela mitt liv!

Dock så vaknade jag upp till riktigt härliga nyheter då Daytona är med på en ny deal och ännu en gång får jag bära deras logga med stolthet på mina Racing dräkter och cykel. 
Så här kommer dom se ut om jag själv får välja! 

Blir lika som förra året! Men nu ska jag lägga in min order hos dom! 
Blir även en sväng till skate hallen här i Newcastle med Henry, Mckinna, Dewsy m.m så då kommer jag ta lite bilder till bloggen! Dock är jag mest all the gear no idea typen men några av dom kör Bmx så jag slipper dock skämmas!

Tills dess ha det bäst
Luddsick

1 kommentar:

  1. är målet att va brunare än han som är i Thailand lr?;) haha

    SvaraRadera