fredag 10 januari 2014

Inlägg numero uno!

Hejsan gottfolk!

Sitter här i England i mitt nya pojkrum och njuter just nu är livet gött.
Känns lite som en ny start med att bo här det ända som stör mig är att man inte riktigt göra allt man vill när man sitter här i UK det som är positivt dock är att jag kan fokusera mera på träning och som sagt må bra har precis varit i Tjeckien och hämtat lite nya ramar och ordnat ny deal med Stuha så han är med på tåget även i år.
Måste dock hem till Svedala och ta hand om mina svenska sponsorer med har även fått tillbaka min Bell hjälm som varit inne på en hel patriotisk motivlackering! jag tror på en svensk framtid eftersom jag tror på mig själv och nu ska jag bli bättre på att blogga och kanske lära mig lite hur man stavar också.

kommer även video blogga eller vlogga som det kallas men det kommer senare måste styra upp det lite så jag förstår mig på det kommer dock göra det på engelska för mina engelska vänner.







Så där ser skönheten ut kommer dock inte att använda den speciellt mycket då jag har nya BELL MOTO 9 hjälmar på ingång ifall allt går igenom som det ska!

Men sprid gärna att jag har börjat skriva igen för ju mer som läser och visar intresse ju mer skriver jag!  finns även på twitter på luren som jag bär med mig överallt.

men tack för mig.
Luddman... och som alltid så bjuder jag på stavfelen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar