tisdag 14 januari 2014

Vart inget skate pass..

Hejsan gott folk!

Det vart inget skate pass idag så fick dra iväg till gymmet och köra istället! Kändes riktigt bra! Förutom när jag körde bänkpress för fyfan vad det sved i axlar och rygg.. Förbannade solarium! Jag använder knappt dock inga maskiner och inte så mycket vikter heller mest medicin bollar och kettlebells för den träningen jag gör. 
Jag har varit på bosön innan flera gånger
Och dom har försökt som fasen att motivera till träning men aldrig riktigt känt viljan att träna som jag gör nu eller rättare sagt lärde mig förra året på I3 Sportcenter. 
Tror det handlar mest om mognad för min egen del och även viljan att gå framåt har levt länge på att jag var ganska talangfull men man kan säga att jag kastade bort ett par år genom att vara lite lat och inte kämpa så mycket.
För vill man hänga med i svängarna idag så lär man arbeta för det.
Men ni kan vara lugna kan fortfarande häva en pint på under 5 sekunder ;-) 

Imorgon blir det ett kettlebell pass på morgonen sen tror jag att det blir en liten cykeltur på eftermiddagen/kvällen om vädret tillåter annars blir det en i garaget på Trekanten som jag kallar den. 
En grej som man kan cykla men stå still.

Men här får ni en bild på mig så ni får se hur vacker jag är!
You are welcome earth.

Som ni även ser har jag min ny funna kärlek och kollega Anton Rosén i skallet eller "the Rocket" som han även kallas här i Newcastle.

Till er alla från mig och Allah 
Ha en riktigt trevlig afton
Luddo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar