söndag 12 januari 2014

Behöver er hjälp!

Hejsan gott folk!

Idag har jag varit ute vid banan här i Newcastle och skrapat grus från kickboarden och gjort i ordning dom så dom andra kunde måla dom.
Tycker det är roligt att vara med och göra saker på banan och hjälpa till och man märker att människorna där uppskattar att man tar sig tid. 
Så det är en win, win situation. 
Känner mig som denna herre just nu faktiskt. 



Men nu behöver jag er hjälp! 
Vill ha in en till pusselbit i mitt liv och det är att vara mer flexibel i kroppen för just nu går jag under smeknamnet "kylskåpet"
Så om ni har några tips på bra stretch övningar/yoga så får ni gärna kommentera och tipsa och söker något för hela kroppen. 
Och ja jag kan använda Google men det är både bättre och roligare ifall folk kan förklara och tipsa. 
Å visst kan jag några egna övningar eftersom man en gång i tiden inte var lika stel när man vaktade buren i HC örebro p90 gäng. 
Men söker alltså ett program som man kan göra på kvällen innan man går och lägger sig och på morgonen när man vaknar... Eller ja på förmiiiii..lunchtiden då jag vaknar! 

Sen skulle jag även vilja att ifall ni tycker det är bra läsning att ni tipsar om min blogg. 
Och gärna skapar diskussioner eller om ni har några frågor som T ex: varför jag ser så bra ut i mustasch?
Så svarar jag gärna på allt så länge det är rumsrent.
Målet är ju trotts allt att bli nya blondinbella med denna blogg!

Tack och hej leverpastej
Luddy

 



2 kommentarer:

  1. Har tyvärr inga tips, är här för att Joanna tvingade mig ;)

    SvaraRadera
  2. Haha jag har inte tvingat någon jag uppmanade bara alla;-)

    SvaraRadera