torsdag 23 januari 2014

Trött på livet?

Hejhopp gott folk

Trött på livet? Nej men fysatan så trött jag är nu! Uppe 5 imorse 6 började jag gymma eller spinna kanske man ska säga! 
Och det var mig då en helvetes maskin! Inte pågrund av att det var jobbigare än någon annan träningsform men den där cykelsadeln!!! 
Alltså jag har så ont i rumpebumben nu så vågar inte ens lägga av en fjärt för vibrationerna skulle troligtvis göra för ont.
Men svettig och fin blev jag sen vart det in i ångbastun och ta't piano (take it easy)
En stund och det är något grymt skönt! Känner att jag börjat komma in på gymmet bra nu och vet vart allt jag behöver finns. 
Blir mest lite armhävningar i olika former och lite rygg res och situps och diverse tvister  och dylikt!
Kör lite kettlebells med då jag tycker det är roligt.
Har kollat upp lite olika pass jag ska börja gå på för man tränar bra mycket hårdare med instruktör eller om man kör PT än att gå och lunka själv och kanske ibland ge upp lite för lätt om man är sliten.

Finns ett som heter body balace som verkar intressant så det är lite yoga och grejer inblandat med övningarna lite typ som en extrem yoga som jag kan tänka mig kan vara sjukt jobbigt med att göra saker väldigt sakta eller hålla still i visa positioner.
Nu ska jag dock iväg och käka lite mat på Nandos! Blir kyckling och ris! 
Sjukt bra restaurang!
Är ni utomlands och ser den och gillar kyckling och lite drag är det den perfekt restaurangen. 
Sen efter det blir det en powernap för att sedan köra pass nr 2 på gymmet tillsammans med George min trogne kompanjon!

A just sen kommer fader hem ifrån thai imorgon så ska bli kul att prata med honom om hans resa och andra saker kanske klämmer in lite speedway med fast troligtvis inte...eller!?

Tack och bock!
Lindgren.Jr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar