lördag 11 januari 2014

Gutenmorgen världen!

Hejsan gott folk!

Ligger här i sängen och kollar på Game of thrones! Har sett serien förut och läser även böckerna nu. Och grymt bra är det!
Testar blogg appen för att se hur den funkar här får ni en bild på mig i svampbob pyjamas och lössnus.. Livet! 

Läser även en annan bok: Bli en Vinnarskalle av Olof Röhlander som jag starkt kan rekommendera även till vanliga människor som inte kör speedway. 
Den hjälper mig mycket med att tänka på vissa saker och speciellt på vilket sätt jag tänker. 
Senare idag ska jag iväg till banan här i Newcastle och hjälpa till med saker på banan inför säsongen. 
Samt träffa människorna som lägger ner allt jobb helt gratis på min klubb här i England. 
Så skulle även vilja passa på att tacka dom riktiga stjärnorna i Sverige som veckan ut vecka in gör ett enormt arbete för svensk speedway och får som mest en klapp på axeln och ett tack man hör knappt om klubb/lag fester längre vet att många klubbar har dom men inte om alla har det. 
Även alla föräldrar som hjälper sina söner och även döttrar så att Svensk speedway har en framtid.

Tack och hej leverpastej
Ludde

1 kommentar:

  1. Bra att de verkar gå bra ska fixa youtube någon dag med;)

    SvaraRadera