tisdag 4 februari 2014

För Sverige för Fosterlandet

Hejsan gott folk!

Sitter i bilen på väg till IKEA och Avicii dånar ur högtalarna på capital radio i Newcastle och känns bra att vara svensk! 
Jag har uppnått något som gör mig väldigt stolt och det är att vara med i landslags truppen för seniorer det är första gången för mig jag har dock varit med i 80cc och Junior landslaget men aldrig Senior. 
Ska åka på informationsträff på förbunds borgen snart och det ska bli spännande att höra och se vad Ando och Fröjd har att säga.
Jag känner mig även säker på att detta år kommer bli ett bra år! 
Jag är nöjd och glad som människa och känner att jag har lagt upp min vinter på bra sätt!
Och på fredag flyger jag tillbaka till ze motherland för att styra upp lite saker på svensk mark.
Blir en två veckors tripp till landet där maten smälter i munnen på en och fjärtarna luktar rosor. 
Så det ska bli skönt även såklart spendera lite tid med min kära mor, Henric och far.
Blir dock mest tid med den gamle farsgubben då det ska mekas speedway så det ska bli kul.

Men nu ska jag käka lite köttbullar och mos med lingonsylt och gräddsås ;-)

Haré
Ludde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar